duminică, 14 iunie 2015

Rugă catre Sf Iacob Tadeul, Apostolul Domnului Iisus Mintuitorul

                                                        Ap Iacob Tadeul (sursa: google)

  Sfinte Iacob Tadeul, iubite Apostol al lui Hristos, Mîntuitorul nostru, martir și mare în virtuți, cel ce ai fost binecuvîntat de Dumnezeu cu darul facerilor de minuni, cel ce ajuți pe cei care din pricina necazurilor au căzut în mare deznădejde și disperare și care și-au pierdut și ultima speranță, vino te rog, căci te chem și te rog, ajută-mă și pe mine, căci mare deznădejde m-a cuprins! Mă aflu în situație disperată. Nu am cale de ieșire! Nu o vad! Nu o găsesc! Ajută-mă Iuda Tadeule, Apostole bine-plăcut al lui Hristos!
 Nu mă lăsa Apostole al lui Hristos, Sf Iuda Tadeul, ci ajută-mă!, căci inima mea este plină de amărăciune, de tristeți, de grele mîhniri din pricina necazurilor care s-au abătut asuprea mea ca o vijelie cu ploi și grindină cu mare bob de gheață ( a grelelor mele datorii!!!, lipsuri, nereusite, scîrbe și de toată neputința din pricina VRĂJMAȘILOR care mă vrăjmășesc fără temei și/sau din pricina păcatelor mele)!
Vino te rog întru ajutorul meu Iuda Tadeul, Apostole al lui Hristos! Vino și ajută-mă!, căci cărările vieții mele sînt pavate cu spini, cu scorpii și cu șerpi veninoși, cu tauri grași și puternici care îmi ațin calea și care mă înspăimîntă! Nicio zi nu-mi trece fără suspine, fără griji, fără împresurări de tot felul. Durerea și disperarea îmi copleșesc sufletul, îmi mistuie puterea și viața mi-o petrec în suspin. Nesomnul și neodihna sînt acum partea mea!!! Nădejdea și credința mea s-au clătinat! Disperarea a pus stăpînire pe mine, iar VRĂJMAȘUL cel Viclean stă la pîndă din ascunzis așteptînd CĂDEREA mea! Ajută-mă Sf Apostole al lui Hristos, Iuda Tadeul! Alerg la tine, Sf Iuda Tadeul, tu cel ce ai fost  Apostol bine-plăcut al Domnului Iisus Hristos Mîntuitorul nostru, iar acum ești Sfînt în Ceata Sfinților Lui, vino și te rog, ajută-mă!
 Fie ca prin mijlocirea ta, Apostole al lui Hristos, Iuda Tadeul, Domnul Dumnezeu să primească rugăciunea mea, să asculte și să împlinească cererea mea și să-mi trimită mie ajutor din sfîntul Său Locaș și să găsesc grabnică rezolvare problemelor mele!
 Fie ca prin mijlocirea ta, Apostole Iuda Tadeul, să mă bucur de iertarea păcatelor pentru care pătimesc atîta strîmtorare și să primesc binecuvîntarea și Harului Duhului Sfînt și să mă bucur de iubirea Tatălui ceresc!
 În numele Domnului meu, Iisus Hristos, Tatăl Atotputernicul, pentru ale tale rugăciuni, Apostole Iuda Tadeul, Domnul Dumnezeu Atotputernicul să toarne Alifie și Untdelemn peste trupul meu blonav (de toate bolile acestui veac!) și să-mi mîngîie sufletul cu Roua Darului Duhului Sfînt, în toată vremea vieții mele! Amin.
 Îți mulțumesc Sf Apostole Iuda Tadeul!
 Îți mulțumesc Doamne, Ție, Cel care ne-ai rînduit nouă, neputincioșilor, sfinți mijlocitori înaintea Ta! Slavă, Ție, Dumnezeul meu! Amin.



PS: Rugăciunea este întocmită (adaptată)  de mine...Antoaneta Rădoi! Să vă fie de folos celor ce aveți nevoie și un bob de credință în Sfinții lui Dumnezeu și în Dumnezeu Atotputernicul, Singurul care face minuni mari! După Cuvîntul Său fi-va vouă, după...credința voastră! Daca ea, CREDINȚA, v-a părăsit, chemați în ajutor pe Sfinții Lui! Și ei vă vor fi vouă FRAȚI întru Iisus Domnul și grabnic ajutători! Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu