miercuri, 3 iunie 2015

Visul de ceara, de Nicolae Panait

Visul de ceară
Mai lasă-mă să plâng în astă seară
Că poate mâine, lacrimi nu mai am,
Se vor topi cu visul meu de ceară 
Fără să știi ce mult te așteptam.
Te mai aștept o noapte doar,
Atât mai am puterea să te strig,
Te-am așteptat prea multă vreme în zadar
În multe ierni am înghețat de frig,
Și dacă te-ai trezi cândva în noapte
Iar somnul nu mai poți să îți găsești,
Să știi că ai lăsat un vis departe,
Pe care nu ai vrut să-l împlinești!

NICOLAE PANAIT

                                                                                Pomul iubirii
                                                                           Fotograf Antoaneta Radoi
                                                                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu