marți, 3 mai 2016

Dumnezeu sa te odihneasca in Raiul Ceresc, Petruţa Simion!

  N-aveam stare deloc! Astăzi nu mi-au fost boii acasă! Mi-a fost sufletul, fără motiv!!, mai întunecat şi mai burniţat decît vremea de-afară!! Am citit, am mai corectat ceva la un Manuscris, am mîncat în neştire, repetat, fără să-mi fie foame (nu, nu cu lăcomie, că nu era nimic spre îmbuibare pe aici, ci pur şi simplu era o nevoie de-a face ceva ca să-mi stăvilesc o stare emoţională inexplicabilă). Avusesem un vis cu ale cărui imagini mă trezisem şi insistau să-mi rămînă în creier să mă terorizeze (chiar dacă nu am reţinut mare lucru din vis, în afar' de faptul că o ţeavă curgea şi sta să inunde, iar eu încercam s-o direcţionez cumva, să curgă unde voiam eu, ca să nu facă stricăciuni prea mari..). Am reuşit să alung imaginile, care, oricum, nu erau clare, dar starea emoţional-afectivă inexplicabilă a rămas şi s-a manifestat deranjant. M-am rugat vreun ceas, am băut un ceai, apoi..o cafea, am deschis, închis  şi redeschis PCul de mai multe ori, am scris şi un Articol pe Blogul personal, i-am "blagoslovit" pe cei la care ţin, pentru prea mare atenţia cu care m-au gratulat zilele astea!!, mi-am facut, apoi, mea culpa, dar...ce n-am facut ca să scap de starea mea ploioasă. M-a sunat cineva şi nu ştiu cum i s-a părut că i-am răspuns, că mi-a zis: 
-Ce eşti aşa ploioasă??
-N-am nimic!
-Vorbeşti de parcă ţi s-ar fi înecat corăbiile!!
- A, nu! Nu mi s-a înecat nicio corabie! Corectam un Manuscris şi nu reusesc să-l salvez în formatul dorit, nu gasesc OPTIUNEA in program.
-Trimite-l la mine, ca te ajut eu!
-O, super!  Rezolv cu salvarea Manuscrisului în formatul dorit şi...tocmai ce închisesem Pc-ul şi m-am dus să citesc, dar n-am starea necesară lecturii şi mă-ntorc la PC cu gînd să trimit prin WeTransfer cuiva un film pe care i-l făcusem la o lansare de carte!Voiam să scap de o grijă şi, poate, de stresul emoţional pe care-l simţeam cumva "lucrător" în mine. Zis si facut!, dar după transfer, nuş-ce-mapucă şi mă duc în Facebook, şi....iaca şi răspunsul la starea mea!!! Într-o pagină a cuiva necunoscut mie, dau peste o imagine a unei persoane pe care o cunoşteam, dar nu mai ştiam cine e! Mai să fie! Şi ce gluma-i asta, de i-au scris pe piept, bietei femei, atît de tînără şi de frumoasă, datele: de naştere şi deces??Ooo, my GOD!!! E Petruţa!

 Petruţa lui Ionuţ Simion!!Un amic de-al meu care a lucrat la Trinitas TiVi. 
Rulez mai jos de imagine în pagina aia văd că lumea îi transmitea ...
Ce mai poţi să-i transmiţi unui om într-o asemenea situaţie??? Dumnezeule mare!!! Petruţa a fost înmormîntată ieri, 2 mai, şi eu habar n-am avut!!!, deşi nu mi-au fost boii acasă imediat după Ceasul Învierii!! 
Îmi dau seama că în durerea lui, Ionuţ Simion, şi-a uitat şi de sine, darmite de prieteni! 
Dumnezeu să te ducă în RAIUL Ceresc, Petruţa Simion!, iară ţie, prieten drag, Ionuţ Simion, şi minunaţilor tăi copilaşi, îmi doresc să vă mîngîie cumva Dumnezeu! Cum o şti El! 
O, Doamne!! Şi cît ai muncit tu Ionuţ Simion, ca un rob, ca să aveţi şi voi căsuţa voastră!!... Cît ai tras prin cîmpul ăla, cînd acolo încă nu era picior sau suflet de om!! Şi cînd, în sfîrşit aţi desăvîrşit casa, şi aţi avut şi minunaţii copilaşi şi v-aţi adunat laolaltă, cînd să vă bucuraţi...
Dumnezeu să vă întărească! Plîng împreună cu tine, prieten drag! Plîng durerea ta şi-mi plîng, totodată, propria-mi durere! Eu, prea pe mulţi i-am pierdut şi prea...prematur! Am gustat pînă la fund şi de prea multe ori paharul pe care tu îl bei acum!...

Antoaneta Rădoi -de la Vrancea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu