sâmbătă, 10 octombrie 2015

Lidia Fecioru, parapsihologul de..serviciu!!



Televizorul meu merge ca..televizoru` mai tot timpul. Așa s-antîmplat și azi. Eu îl las deschis, fără să aleg cumva un canal special, îl las deschis așa ca.. sa-mi mai arunc uneori privirea pe Știri. Așa mi-a atras atenția azi o Știre la un canal TiVi, o știre urmata de niște imagini, in care se relata un caz de la Iași, ceva ce s-a întîmplat la Racla Sfintei Parascheva. O femeie bolnavă (probabil de epilepsie sau care era POSEDATĂ -sînt asemenea cazuri, pe care nu le dorim NIMĂNUI!!) era tîrîtă de alte două persoane și dusă spre Racla Sfintei Parascheva. Femeia bolnavă se opunea, țipa și se zbătea cumplit... Comportamentul unui posedat. Asta pentru cine știe cum se manifestă un om care are asemenea probleme...

  În opinia dnei parapsiholog, Lidia Fecioru, manifestarea femeii ar fi fost..”psihoză, psihoză!!” Ceilalți co-participanți la Emisiunea TiVi, invitați special pt a DEZBATE Subiectele puse in discuție in Emisiune, au opinat fiecare după crezul său, după gîndirea si/sau simțirea lor. N-am nimic de commentat la adresa acestora, dar, la commentariile dnei Lidia Fecioru am a face cîteva referiri.

Am mai văzut-o în Njde emisiuni TiVi, pe post de invitat și pe post de..parapsiholog. Ei, bine! Așa cum ea se îndoiește de faptul că femeia tîrîtă spre Racla Sfintei Parascheva ar fi bolnavă, eu mă îndoiesc de faptul că dna parapsiholog LF ar fi..parapsiholog!! Ea este cunoscută publicului cum că ar fi mare ..parapsi și îi tot merge BUHUL chiar înaintea faptelor sale in acest sens. Își tot dă cu părerea pe ici-pe colo, de parcă ea însăși ar fi în carnea, în trupul cuiva și ar trăi ea însăși situațiile celui despre care opineaza!!

Ei, da! Nu sînt DELOC în asentimnetul milioanelor de oameni care se declară CREȘTINI Ortodocși și care DOAR în ziua de 14 oct (două zile mai înainte si doua după; perioadă în care BOR ORGANIZEAZĂ Sărbătorirea Sfintei de la Iași) alearga și se-nghesuie călcînduse-n picioare să ajungă la Racla Sfintei Parascheva să se atingă de ea! 363 de zile dintr-un an, Sfînta Parascheva șade la Iași și-i așteaptă, iar ei dau năvală abia în octombrie, de zici ca se scufundă lumea la Iași!! Asta nu o să înțeleg! Hai, să meargă cei bolnavi grav, care speră să-și găsească vindecarea/tamaduirea printr-un miracol oferit Special în acea zi de către Sf Parascheva, ca un dar oferit oamenilor bolnavi și care au nevoie URGENTĂ de milostivirea Sfintei Parascheva! Dar ceilalți, restul să stea liniștiți și să meargă fiecare după cum poate în oricare altă zi a anului!! Minuni EXISTA și ele se produc în fiecare zi, în fiecare secundă! Dumnezeu Își deschide mîna în oricare altă zi. Trebuie doar să-L rugăm și să-L convingem!!

  Așadar, sînt împotriva invălmășelii, sînt împotriva înghesuielii inutile!! Sînt împotriva CIRCULUI Organizat cu ocazia a tot felul de..SĂRBĂTORI, multe dintre ele inventate!! Nu e cazul despre care scriu! Sfînta Parascheva de la Iași este moștenirea noastră de veacuri, dar stim și ”sfinți” inventati. Despre aceștia altă dată... Acum vreau să opinez și eu despre opinarile dnei parapsiholog. Eu cred că în cazul expus mai sus, acela în care spune despre manifestarea femeii din fața Raclei Sfintei Parascheva: ”psihoză; psihoză!!” și mai face și alte ”aprecieri!!” legate de situatii similare cazului arătat și discutat... dna psiholog/parapsiholog LF mai bine se abținea, mai ales se pretinde a fi..cunoscătoare!! Ei, bine, nici reporterita Postului TiVi nu prea știa ea ce și cum, ea neștiind cum se manifestă un Posedat (sau un om care are probleme psiho-emoționale; cum a fost si cazul prezentat la Emisiunea TiVi), și nu știa cum că un POSEDAT nu vrea NICI ÎN RUPTUL CAPULUI să fie atins de Aghiazmă, de Cruce, de Icoane sau de..Sfinte Moaște!! și ca să nu i se-ntîmple una ca asta e în stare de orice și nu poate fi ținut nici legat cu lanțuri chiar de-ar fi să-l înconjoare cu forța lor 5 inși!! Apoi, cînd scapă din încercuire, după ce, dus cu forța de aparținători, s-a atins de Moaște/Icoană, Posedatul se relaxează, se cumințește, nu mai urlă, nu se mai teme, deci..tace și se liniștește fiindcă..PERICOLUl pt DEMONUL (cel care-l posedă pe bietul om, făcînd din el o adevărată și puternică FIARĂ!!!; am cunoscut ff mulți asemenea oameni; m-am ocupat o vreme, vreo 3-5 ani de cîțiva, deci le cunosc comportamentele!!I-am ajutat pe mulți pînă în ziua în care mi-am luat-o-n freză de la o..TĂRICIUNE!!! care se credea..mare preot!!! Atunci l-am lăsat în Plata Domnului și am decis să stau cît mai departe de acești CHINUIȚI!! Îi compătimesc, deși se crede că mulți au ajuns în starea asta cu voia lor!! Io cred altceva! Dar nu contează ce cred eu!! Important este că acești oameni există și că..trăiesc printre noi, adesea nedescoperindu-ni-se la timp!!, așa cum a fost și în aczul meu cu acel așa-zis preot, despre care nu aș mai vrea să vorbesc și aici, nici să-mi mai amintesc!!) din om a trecut!! Dar biata reporterită, necunoscînd acestea, spune și ea ce-i trece prin capul înghețat de frig, căci n-a ținut cont de sfatul Cuviosului Arsenie Boca: ”ferește-ți capul de FRIG și de..PROSTIE!!”, și s-a dus la Iași fără căciuliță, deși se anunțase VREME vitregă!!!... Ei, bine, la reporteriță nu am pretenții să lanseze vreo știre corect-documentată, dar la Madam Lidia Fecioru, am!! Am, în ideea în care ea ar și fi ceea ce declară că ar fi, și anume: parapsiholog!! Ca parapsihologul care te pretinzi a fi, nu poți opina nici măcar în glumă că un POSEDAT (pe care, și orb să fii, îl vezi că-i posedat!!) face circarii de 2 bani!! Ușor îți este madam LFecioru să stai cu curu` pe scaunul din Studioul TiVi unde ești invitată și plătită și să cuvîntezi aiurea (după părerea mea!!)! Dar cu siguranță că dacă vreunul dintre cei aparținători minunatei tale familii ar avea o asemenea problemă (fereasca Dumnezeu!!), nu ți-ar mai da cugetul ghes să mai zîmbești ENIGMATIC în colțul gurii și să mai emiți pe gură inepții de genul celei pe care ai emis-o simbătă 10 oct 2015 in Emisiunea TiVi la care ai fost invitata.. Femeia accea era ff bolnavă (sa-i zicem BOALĂ acestui DEMON care o poseda pe femeie!!). Nu trebuia sa fii parapsiholog ca să iti dai seama de acest lucru!!  Ceva mai tîrziu, la același canal TiVi, mi s-a confirmat că nu m-am înșelat cînd am văzut imaginile date în Știrea care a facut SUBIETUL dezbaterii voastre din Studioul ala. Un renumit medic de la URGENȚE din Galați, ajuns, probabil, de Serviciu pe Ambulață, detașat la Iași la Sf Parascheva, a intrat în direct și a confirmat faptul că femeia avea probleme de sănătate...( un medic cu experiență pe Ambulanță, de peste 25 de ani!!) Deci te-ai înșelat madam Lidia Fecioru cînd ai afirmat că ceea ce faceau oamenii aceia cu femeia la Racla Sf Parascheva era..CIRCĂRIE!! Nici PEDEAPSĂ că nu a stat la coadă nu afost, ci a fost manifestarea DUHULUI RĂU!! Așa că altă dată, înainte dea te exprima, învață madam Lidia F să discerni, să deosebești DUHURILE!! Asta așa..a..a.. ca un..parapsiholog ce zici că ești!!

4 comentarii:

  1. Lidia Fecioru ii invata pe fraierii care casca gura la vanzatorii de metode de imbogatire sau casatorie cu orice pret metode ce tin mai curand de vrajitorie decat de cale spirituala. Dar si-a facut renume, televiziunile o cheama ca pe sfanta sfintelor si da lectii in direct despre cum poti fi fericit fara sa faci un efort prea mare. Mantuirea ar fi un efort foarte mare si nici n-ar atrage atatia naivi. Daca zici ca ai nevoie doar de o oala cu miere, un banut si momentul cu luna plina ca sa-ti pui dorinta, ti se pare totul floare la ureche si...uite asa isi vand romanii sufletele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam de trecere, Aurelia!Sunt multi naivi pe lumea asta, asa ca "desteptii" precum Lidia F, vor avea mereu cozonăcei de mincat la masa lor!!

      Ștergere
  2. Da, falsii maestrii isi umfla buzunarele. Romanii se plictisesc si doresc cai spirituale usoare. In loc sa-si foloseasca banii ca sa ajute, sa construiasca, sa daruiasca, prefera sa imbogateasca un guru sau o suta de guru, ca sunt unii ce alearga de la un maestru la altul, in speranta ca se vor desavarsi. E o relatie calau-victima. Victima lenesa sau lasa atrage un guru aidoma. Asa am ajuns in situatia nebuneasca in care grupuri intregi au invatat sa atraga banii si fericirea cu puterea mintii, ori rostind niste mantre aiurite. Probabil ca functioneaza pentru un timp scurt, dar orice incalcare a legilor divine se plateste cumva, candva...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau să folosesc acest mediu pentru a avertiza toți solicitanții de împrumut să fie foarte atenți, deoarece trădarea este peste tot. Acum câteva luni eram tensionat financiar și, spre disperarea mea, am fost înșelat de diferiți creditori online. Aproape că mi-am pierdut speranța până când un prieten m-a trimis la un împrumutat foarte de încredere pe nume Karin Sabine, care mi-a acordat un împrumut nedivulgat de 390.000,00 euro în 24 de ore. Dacă aveți nevoie de un împrumut, contactați-i acum prin e-mail: sabinhelps@gmail.com sau WhatsApp + 79267494861

    RăspundețiȘtergere