duminică, 13 decembrie 2015

L-am întîlnit pe... Contele Incappucciato

L-am întîlnit pe... Contele Incappucciato

Concis și la obiect, sigur pe sine și pe ”doctrina” sa, Contele Incappucciato, a reușit să-mi atraga atenția și o oarecare simpatie la o Conferință unde niciun alt vorbitor nu a făcut-o, cel puțin nu în același grad! Îi citisem cărțile, știam ce are de spus, dar..nu-l întîlnisem și, iată că a venit ziua! Nu că-mi ardeau călcîile (să-l întîlnesc) dar...nah, ca să fim în TREND, ce ți-e scris, în frunte ți-e pus!!...

 Tocmai mă ridicasem să plec, plictisită de-a mai asculta atîta vorbăreală, și cînd Contele a fost anunțat, m-am reașezat pe scaun, mi-am scos, din nou, ”ustensilele” (de-abia strînse) și le-am pregătit de LUCRU ( Nikonu' și ZOOM -reportofonul, pixul și carnețelul pt notițe), am ciulit urechile și am căscat bine ochii...

 Omul acesta chiar are CEVA de transmis! Omul acesta chiar ȘTIE cîte CEVA!! Cu mult mai mult decît alții care pretind că știu...și care, în genere, bat cîmpii, bine de tot, pe aceeași TEMĂ!!

Pe la CONFERINȚE, de regulă, vorbitorii cam BAT CÎMPII cu grație ( Îi ascult cu stoicism!Ce să faci? Nu-i ușor lucru să fii fotoreporter!! Obrazu' subțire, cu cheltuială -energetică- se ține!!)! Ei, bine, NU! Contele nu mi-a ucis neuronii definitiv! Chiar m-am relaxat! Căci ”Contele” (o juma'de buletin) a fost foarte la..OBIECT! A vorbit despre: Karmă. Destinul, dacă vreți!

Cazul prezentat? Un individ născut sub ZODIA Capricornului, cu ascendent în nuș-care Zodie și cu NODURI pe nuș-unde... Ahh..Capricornii ăștia!!

M-a făcut mama ”vrîncean”... pardon, Capricorn!!

Habar n-am unde mi-e ASCENDENTU' (că nu mai țin minte ceasu-n care am venit pe lumea asta; eram prea... mică!!; un cocoloș de carne, fără minte! De-aveam minte, nici bătută nu veneam!!), dar știu că Dumnezeu dispune...

Doamne, TATĂ CERESC, binecuvîntează-l ACUM pe un copil al Tău cu ROUA Harului Duhului Sfînt, întru Iisus Hristos Mîntuitorul, întru CARE ne dai nădejde!
 

3 comentarii:

  1. L-am cunosc si eu pe Contele Incappucciato la una din conferintele sale. Mi s-a parut un om extrem de modest si smerit dar cu foarte multe cunostinte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Citiţi depre acest conte (drac) Incornorato pe blogul http://gurusimionbarbuidee.blogspot.ro/2014/08/guru-barbu-simion-totul-despre-dracul.html

    RăspundețiȘtergere