miercuri, 3 iunie 2015

Doamna prof Floarea Necsoiu

Distinsa doamna prof. Floarea Necsoiu

Doamnei prof Floarea Necsoiu vreau sa-i multumesc public, acum, aici, pentru dragostea cu care a primit sa-mi citeasca un TEXT și, placîndu-i, sa decida sa-l si corecteze (caci, desigur, mai aveam pe ici pe colo, mici scapari, ba o virgula pusa nelalocul ei, ba un "și” pe unde nu era cazul, chestii din acestea care, la prima vedere par minore, iar eu, recunosc, desi stapinesc bine limba romana, superficiala fiind, mai fac si greseli) si, mai apoi,  să-și pună semnatura dumneaei pe un ..Cuvint Inainte la Cartea mea: "Parintele Ilie Lacatusu, grabnic ajutatorul" si la ”Prigonitorilor mei...”, si sa-mi faca si la alte texte corectura! Multumesc distinsa doamna Floarea Necsoiu! Dumnezeu sa va primească osteneala, acum si in Veac!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu